• Gözleme


    Gözleme eşimin imalatıdır. Bir pazar sabahı eşim tarafından yapılıp kahvaltıya sunulmuştur efemm.
    İçi peynir ve maydanozdan ibaret. Ama biz patatesli, kıymalı, ıspanaklı ve çeşitli otlu gözlemelerde yapıyoruz.
    Hazır yufkanın o yavanlığını almak için içine süt ve yoğurt karışımından olan bir sıvı yapılıyor. Böylece gözleme daha yumuşak ve lezzetli oluyor.
    Her ne kadar yağsız teflon tavada pişeceksede, teflon tavaya çok az sıvıyağ konuluyor.
    Hafta sonuna girerken fikir olsun dedim :))
    Hepinize iyi hafta sonları. İyi dinlenmeler

13 yorum:

  1. sevil dedi ki...

    hımm sabah sabahta nefis gider
    ellerine saglık..

  2. Unknown dedi ki...

    Canımmm misss gibi ellerine sağlık
    çok severim sıcakken bir tanesini
    aldım sevgiler...

  3. Elçin dedi ki...

    Gözlemeye bayılırım ben..Hazır evde yufka da varken yarın mutlaka yapmalı..

  4. Anne İş'te dedi ki...

    Nilay'cığım,şanslı azınlıktasın desene:)))

    Sana,sizlere de iyi bir haftasonu canım.Ağzınızın tadı hiç bozulmasın

  5. Betül İnce dedi ki...

    Ooo süper eşinin ellerine sağlık, sizlere de afiyet olsun Nilay'cığım.

    Sevgilerimle.

  6. armina dedi ki...

    Eşinin ellerine sağlık gözleme enfes görünüyor.

  7. zuzuların annesi dedi ki...

    El insaf Nilaycım!!!El insaf!!
    Rejimdeyim ben arkadaşım,özeniyorum ama....
    resmen sanal işkence sayılır bu:)))
    Öptüm:)

  8. Offf dumanı üstünde hala. Çok güzel olmuş eşinin ellerine sağlık:)

  9. belgin kıral dedi ki...

    Yarın cumartesi ve sabah ilk iş bunlardan yapılacak !! Nilay cığım elelrine sağlık, nasıl canım istedi bilemezsin resim harika:))

  10. SEDEF dedi ki...

    Abimin ellerine sağlık. Ne cevherler var onda öyle... Benim eşimin de yekek yemekte üstüne yok. Ne yapalım kader :)

  11. durutarifler dedi ki...

    Sevil hoş geldin. Sabah sabah hatta öğlen gerçekten çok güzel gidiyor.

    Derya'cım afiyet olsun canım.

    Elçin inşallah yapmışsındır. Afiyet şekerler olsun canım.

  12. durutarifler dedi ki...

    Dijle gerçekten şanslıyım ben. Hremen hemen her yemekte yardımcıdır bana eşim. Ayrıca hemen ben yapayım diyede atlar.

    Betül teşekkür ederim.

    Armina teşekkür ederim.

    Banuc'cum bende rejimdeyim ama yinede dayanamayıp yiyorum vallahi.

  13. durutarifler dedi ki...

    Esra teşekkür ederim.

    Belgin inşallah yapmışsındır. Afiyet olsun.

    Sedef Hakan abine okuttum. Pek bir hoşuna gitti. Öptüm seni.