• 6. Misi Şenliğinden Görüntüler



    Misi Şenliğine bu sene yürüyerek gidemedik. Ben o gün domates suyu yapmıştım, Hakan'da basketten dolayı bileğini burkmuştu. Ama biz azimle yine şenliğe katıldık :))

    Tabağım nasıl ? Biraz az yemişim değil mi :))

    Bu sene Misi deresine masalar atmışlardı. Dere içi çok kalabalıktı. Tabii ki Adrasan'da ki hava burada yoktu.



    Kitre bebekler ve yöresel el sanatları satış tezgahları vardı. Özellikle bebekler çok güzeldi.


    Köyün içinden görüntüler


    Ve seyre dalan ben  :)))

6 yorum:

  1. mutfagabuyrun dedi ki...

    o tabağı bana göndersen şahane olurdu canım.afiyet şeker olsun.sevgiler.

  2. Unknown dedi ki...

    Ne güzel yaa,şenliklere gidilmiş,yemekler yenilmiş,kıskandım valla..:))
    İyi vakit geçirmene sevindim canım..
    İyi haftalar.

  3. ozguluntarifleri dedi ki...

    tesadufen blogunu gordum canim ne guzel tarifler sunmussunuz hepside birbirinden nefis ellerine saglik..
    sevgilerimi biraktim:)

  4. şimdi o sarmalara kocaman bir öpücük gönderilmezmi :)

    ne çok emek veriliyor !!
    seviyorum ben bu tip faaliyetleri geleneksel şenlikleri ..
    çok sevgiler.

  5. mutfagabuyrun dedi ki...

    canım benim mimlendinnnn.

  6. durutarifler dedi ki...

    Hepinize çok teşekkürler ve sevgiler