• Misafir Sofrası-3


    Arkadaşım Yadigar'ın bizi davet ettiği mangal sofrasını sizlere fikir olsun diye sunmak istiyorum. Eşi ve kendisi her zamanki gibi, bizi çok güzel ağırladılar. Yadigar gıda öğretmeni olduğu için çok güzel şeyler yapar. Ata onlara gitmeye, onlarda bir şeyler yemeye bayılır. Orada yediği güzel ve değişik şeyleri benim de yapmamı ister. Ben de Yadigar'dan tarif alırım. Tabii onun yaptığı kadar lezzetli olamaz :))


    Menümüzdekiler şu şekilde :


    Yeşil biberde peynir


    Narlı ve ıspanaklı yeşil salata

8 yorum:

  1. yemekbiraşk dedi ki...

    afiyetler olsun canım peynirli biber çok hoş gözüküyor sevgiler..

  2. zeymurancafe dedi ki...

    ellerıne sağlık canım hepsı bırbırınden güzel

  3. Fincan Teyze dedi ki...

    hoş geldin demek için uğradım, şarabı görünce dayanamadım, takipteyim ;)
    Şarabın tadından anlayanı bulmak zor bu aralar...

  4. ebru dedi ki...

    Menü ve masa harika. Arkadaşının ellerine sağlık; yiyenlere de afiyetler olsun.

  5. canım ellerine sağlık çok hoş lezzetler:))

  6. sevimin sayfasi dedi ki...

    hersey harika olmus... yapanlarin ellerine saglik yiyenlere afiyet olsun

  7. canım ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum:)
    sofranız harika... sefanız olsun... masanızda süper ellerinize sağlık
    sevgiyle kucaklıyorum canım:))

  8. durutarifler dedi ki...

    Yorumlar için herkese teşekkür ediyorum
    Sevgiler