• Mısır Unlu Fırında Kabak Mücveri


    Çok güzel olmuştu gerçekten. Hem besleyici hem de yağsız sağlıklı . Denemenizi tavsiye ederim.

    Fotoğraf cep telefonu fotoğrafı olduğu için bozuk çıkmuş ama görüntüsü de gerçekten güzeldi. 

    Malzemeler
    • 1 kilo kabak
    • 4 yumurta
    • 1 su bardağı sıvı yağ
    • 1 su bardağı un
    • 2 su bardağı mısır unu
    • 1 aida çay bardağı irmik
    • yarım demet dereotu
    • nane, tuz, pul biber
    • 2 adet kabartma tozu
    Yapılışı:

    Kabakları kabuklarını soymadan rendeliyoruz. Dereotunu ince ince doğrayıp, diğer tüm malzemeleri de katıp kıvamı yoğun olmayan bir kek hamuru elde ediyoruz. Fırın kabına döküp 170 derece üstü kızarana kadar pişiriyoruz.

5 yorum:

  1. ihlamurcum dedi ki...

    Mısır unuyla denediğim ekmekler şimdiye kadar çok başarılı olmadı desem, abirde mücverde mısır ununa şans vereyim bari,sevgilerle.Resim çok önemli değil, sonra değiştirirsiniz.

  2. Nilgün dedi ki...

    Nilay'cım merhaba, malum yaz geldi sıkça gelemiyorum. Ama vaktim olmasa bile sana mutlaka uğruyorum. Tariflerin çok hoşuma gidiyor. Ellerine sağlık canım, iyi akşamlar..

  3. ilhan dedi ki...

    Börekle mücver arası gibi galiba. hemen yazdım tarifini. Hafta sonuna planlandı. Elinize sağlık.

  4. bırtutamkekik dedi ki...

    ellerine sağlık canım.
    not aldım müsaden ile.
    deneyeceğim inşallahh..
    sevgiler tatlımm..

  5. Ahu Türkyaşar dedi ki...

    İlginç. Deneyeceğim.