• Yabani Sarımsak

     
    Otlardan devam edelim. Yabani sarımsağı her yerde kullanıyorum. İster küp küp patates ve yumurta ile, ister mücver, ister salatalara azar azar ilave.
     
    Denemenizi tavsiye ederim.
     
    Faydaları :
     
  • Artık kronik hale gelmiş deri hastalıklarına karşı çok faydalıdır.
  • Mide ve bağırsak sorunlarının çoğuna karşı çözüm barındırır.
  • Gaz sancılarının giderilmesinde son derece etkilidir.
  • Kronik hale gelmiş ishale karşı faydalıdır.
  • Bağırsak tembelliğinin neden olduğu kabızlığı giderir.
  • Mide sorunlarının sebep olduğu uykusuzluğu yok eder.
  • Kalp çarpıntısı ve benzer şikayetlerin çoğuna iyi gelir.
  • Kireçlenmeye karşı faydalıdır.
  • Yüksek tansiyona iyi gelir.
  • Baş dönmesini giderir.
  • Akciğerlerde su toplanması sorununa iyi gelir.
  • Yapraklarının taze olarak kullanılması mesane şikayetlerini giderir ve böbrekleri temizler.
  • Kapanmak bilmeyen yaralara yapraklarının suyu sürülürse yaralar daha çabuk kapanır.
  • Kalp damarlarının düzgün çalışmasını sağlar.
  • Bütün vücudu temizler antioksidan etki gösterir.

2 yorum:

  1. Unknown dedi ki...

    Yeşilin her tonu sağlık, bir egeli olarak otun her çeşidine eveeet...

  2. sare dedi ki...

    çok faydalı bir paylaşım olmuş. o kadar detaylı okumamıştım. Teşekkürler.
    Yabani sarımsakla burada tanıştım ve nerede bulursam topluyorum.
    Sadece başını değil yeşil kısmını da kullanıyorum.
    Adana'da "körmen - ayı sarımsağı" diyorlar.