• Çikolatalı pudingli bisküvili balkabağı pastası



    Çok yoğun bir aralık ayı geçirdim. İlk iki hafta yurtdışındaydım. Önce Özbekistan sonra Kırgızistan hemen arkasından Çin Shangai. Oradan döner dönmez A sınıfı uzmanlık sınavına çalışmaya başladım. 1 hafta da öyle geçti. Allaha'a şükür onu da geçtik. Şimdi 3 haftada biriken işlerimi halletmeye çalışıyorum. Oralardan sonra yazarım. Yediğimi içtiğimi anlatırım :)

    Tarif hem çok kolay hem de bir o kadar lezzetli. Kesinlikle yapmalısınız.
    Ben evde kalmış kabak tatlısını değerlendirip yaptım. Rahat 1.5 kilo kabak kalmıştı.
    Ben tarifi size 1 kilo kabaktan vereceğim.

    Diğer balkabaklı tarifler
    Balkabaklı pasta
    Balkabaklı muffin
    Bir diğer Balkabaklı pasta

    Malzemeler:

    • 1 kilo kabak
    • 1 kilo şeker
    • yarım limon
    • 1 tabak dolusu fındık
    • 2 paket eti burçak bisküvi
    • 1 paket çikolatalı puding + 2 bardak süt
    Yapılışı

    1. Kesilmiş kabakların üstüne şekeri atın. Çok kısık ateşte yumuşayıncaya kadar pişirin. Ben kabakları artık 1 gece bekletmiyorum. Çok kısık ateşte uzun sürede çok güzel tatlı oluyor. indirmeye yakın içine yarım limon sıkın ve bir taşım daha kaynatın.
    2. Sıcak sıcakken rondodan geçirdiğiniz bisküvileri katın. Birbirine yedirin. Kalan kabak tatlısından yapacaksanız tatlınızı ısıtın.
    3. Bisküvili kabağınızı borcama yayın. Üstüne rondodan geçirdiğini fındığınızı yayın. Üstüne 2 bardak 400 ml süt ile yaptığınız çikolatalı pudingi dökün. Soğuyunca servis yapın. Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. mutfagabuyrun dedi ki...

    çok güzel bir pasta olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

  2. deeptone dedi ki...

    heeey bu ne ya. bisküvi pudingli pasta bayılırım da balkabağı hiç yiyemiyom yaaa.

    pek kayıpsın ya son zamanlardaa.
    :)