• Arda Türkmen'den Karadutlu Smoothie tarifi




    Karadutlar bitmeden suyu, dondurması, reçeli, smoothie 'si kısaca her şeyi yapılacak. Likör denemesi de yapsam mı acaba ? Şimdi aklıma geldi .

    Smoothie çilekle muzla da çok güzel olur. Mutlaka deneyin. Ben Arda Türkmen'in tarifini kullandım.

    1 büyük bardak ( fotoğraftaki 500 ml'lik bira bardağıdır.) için
    • 1 su bardağı karadut ( çilekli için 10-12 adet, muzlu için 1 büyük muz)
    • 3 kaşık süt
    • 3 kaşık yoğurt
    • 2 top vanilyalı dondurma
    • 4 adet buz
    • İsterseniz 1 kaşık tatlandırıcı mesela bal ( ben koymadım)
    Önce buzları kırıcıdan geçirin. Sonra tüm malzemeyi atıp bir güzel karıştırın. Smoothie'niz hazır. Ben tefal rondoyu kullanıyorum buzları gayette güzel kırıyor.

2 yorum:

  1. Fincan Teyze dedi ki...

    çok lezzetli görünüyor... ellerine sağlık

  2. Unknown dedi ki...

    Merhaba.;

    Sizleri .com sitesine geçirmek ve özel tasarım sağlamak için özel teklifimizi dinlemek istiyorsanız cagkan.sezgin@trustlayer.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

    Alacağınız hizmet faturalı ve en uygun fiyatlar ile olacaktır.

    Saygılarımla