• 3 çeşit çikolatadan yapılan Brownie






    Enfesss bir tarifle karşınızdayım. Tam bir bomba. Mutlaka ama mutlaka deneyin

    Malzemeler:
    • 1 paket bitter çikolata
    • 1 paket sütlü çikolata
    • 1 paket beyaz çikolata ( beyaz çikolata yerine cevizde gömebilirsiniz)
    • 1 su bardağı şeker
    • 250 gr tereyağ
    • 3 yumurta
    • 2.5 su bardağı un
    • İsterseniz 2 kaşık kakao ben koymadım
    • 1 paket vanilin
    • Kabartma tozu yok !!!!
    Yapılışı
    1. Bitter çikolata ve sütlü çikolatayı tereyağ ile birlikte benmari usulü eritin. ( Ben mikrodalgada eritiyorum.)
    2. Yumurtayı şekerle çırpıp üstüne ekleyin.
    3. Elekten geçirdiğiniz unu ve vanilyayı da ekleyin.
    4. Dikdörtgen kalıba dökün. İçine beyaz çikolataları kırıp kırıp gömün. 180 derece fırında 20-25 dakika pişirin. Daha fazla pişirirseniz sertleşir.
    5. Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpin. Çikolata sosu da döküp servis yapın.  

3 yorum:

  1. Nefis gozukuyor elinize saglik bayilirim Browni ye..

  2. Bugun babamın dogum gunu yapsam mı acaba bu browni yi

  3. özlem dedi ki...

    nefis görünüyor bayıldım .
    ellerine sağlık