• Bloğum 7. yaşında




    Bloğum 7 yaşında. Zaman nasıl da geçiyor.

    Önce hep yaptıklarımı yazdım. Sonra blog arkadaşlarımın yaptıklarını araştırıp denedim, yayınladım. Sonra büyük ustaların yaptıklarını izledim denedim yayınladım.

    Güzel güzel yorumlar alınca da pek bir heyecanlandım. Daha çok araştırır oldum. Hatta evimin erkekleri artık normal bir şeyler yap demeye başladılar :)

    Umarım hep sağlıklı mutlu paylaşımlar yaparım.

    Bloğumu çok seviyorum. Blogger arkadaşlarımı çok seviyorum.

    İzleyicilerime ve yorum bırakan herkese çok ama çok teşekkür ediyorum.

12 yorum:

  1. Blogunun doğum günü kutlu olsun.
    Güzel yazılarda buluşmak dileği ile,
    Sevgiler :)

  2. Blogunun doğum günü kutlu olsun.
    Güzel yazılarda buluşmak dileği ile,
    Sevgiler :)

  3. Blogunun doğum günü kutlu olsun.
    Güzel yazılarda buluşmak dileği ile,
    Sevgiler :)

  4. NİLOŞ PASTA dedi ki...

    Daha uzun yıllar yazman dilğiyle nilaycım sevgiyle kal.

  5. Unknown dedi ki...

    Ne mutlu.. :) Umarım daha çok uzun yıllar devam eder...:)

  6. *mehtap dedi ki...

    oo maşallah, tebrik ederim 7 yıl uzun bir süre. Nice güzel paylaşımlar olsun..

  7. Unknown dedi ki...

    Ne güzel,daha nice yııllarınız olsun ,sevgiler.

  8. vişnap dedi ki...

    Kutlarım nice yaş dönümleri olsun.

  9. vişnap dedi ki...

    Kutlarım nice yaş dönümleri olsun.

  10. Unknown dedi ki...

    Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

  11. Ekrem dedi ki...

    Nice 7 yaşlara diyelim, ayrıca darısı da biz yenilerin başına :)

  12. Unknown dedi ki...

    Blogunun dogumgünü kutlu olsun :) Benim daha üç ay oldu darısı başıma benim bloguma da beklerim :))