• Cevizli Yeşil Elmalı Bahar Salatası





    Pevin'in yeşil elmalı salatası . Nefis olmuştu gerçekten. Yeşil elmalarda nefis bir tat varmıştı.

    Malzemeler
    • 8-10 yaprak iceberg marul
    • 8-10  dal roka
    • 8-10 dal maydonoz
    • 8-10 dal dere otu
    • 2 salatalık
    • 2 domates
    • 1 adet kırmızı tombik biber
    • 1 adet sarı tonmik biber
    • 1 adet yeşil elma
    • Zeytin yağı, Limon, Nar ekşisi, biraz kekik
    • En üste elle kırılmış ceviz
    Yapılışı:
     
     
    Marulları, rokayı ister ellerinizle koparıyorsunuz ister bıçakla kesiyorsunuz. Yeşil elmaları, domatesleri, salatalıkları dilimliyorsunuz. Bieberleri halka halka kesiyorsunuz. Dereotu ve maydanozları da doğruyorsunuz. Zeytin yağı +limon + narekşisi beraber iyice karıştırıp üzerine döküyorsunuz. En üste kekik ve ceviz ilave ediyorunuz.
     

13 yorum:

  1. LaceToys dedi ki...

    Merhabalar.. Blogunuza ziyarete geldim. Baktım yeşil elmalı bir salata .. ben hiç salatalarda meyve denemedim.. Ama çok lezzetli görünüyor. Arkadaşınızın ellerine sağlık. Blogunuzun izleyicisi oldum.. Bundan sonra daha sık görüşürüz.. Sevgiler.. izmirdenlezzetler

  2. mutfagabuyrun dedi ki...

    tam mevsimlik nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

  3. Canim nefis nefis Yiyenlere sifa olsun.

  4. Unknown dedi ki...

    Çok sağlıklı ve nefis bir salata olmuş,yaz aylarında böyle hafif salatalar çok iyi gidiyor :)

  5. roka ve dere otuyla aram yok bir tek ama diğerlerini severim:)eline sağlık muhteşem görünüyor..

  6. kış güneşi dedi ki...

    Tarla domates ve salatalığı çıksın ilk iş bu salata eline sağlık canım

  7. Unknown dedi ki...

    Bende cok tercih ediyorum salatada meyve kullanmayi, ellerinize saglik

  8. deeptone dedi ki...

    heeey bunu not aldıım.
    otçuyum sebzeciyim.
    bilmiyodum.
    yeşil elmalı ha heyoooo.
    :)

  9. Arkadasinin eline saglik sende paylastigin icin ellerine saglik..sevgiler:)

  10. ihlamurcum dedi ki...

    Yeşil elmalı ,nefis olduğuna eminim.Ben çok sık kullanıyorum,özellikle roka ve parmesan salatasına da çok yakışıyor.
    NEFİS...

  11. Adsız dedi ki...

    çok güzel bir paylaşım, arkadaşının da senin de ellerinize sağlık canım :)

  12. neşe dolu bir salata canım nefis:)))

  13. Unknown dedi ki...

    Hakikaten tam bahar salatası olmuş.
    Nefiss görünüyor canım..
    Ellerine sağlık.